[SO] TWICC – program rozwoju dla kadry kierowniczej, trenerów i team leaderów w Contact Center

[SO] TWICC – program rozwoju dla kadry kierowniczej, trenerów i team leaderów w Contact Center

Rotacja, ciągłe szkolenia, ciągle nowe procedury i nowe produkty.

TWICC to program rozwojowy dla kadry kierowniczej, trenerów i team leaderów w Contact Center. Oparty jest na Training Within Industry wywodzący się obszaru produkcyjnego.

Jakie przynosi on wartości?

  • Skraca znacznie czas szkolenia nowych pracowników
  • Nauczanie/instruowanie staje się skuteczniejsze
  • Wdraża kulturę ciągłego doskonalenia
  • Zmniejsza ilość reklamacji
  • Zmniejsza rotację poprzez nabycie umiejętności budowania relacji z pracownikami

Jest znakomitą metodą do zbudowania kultury organizacji gotowej na wdrożenie Lean Management

Czas szkolenia: 2 dni (2 x 9-15)

Lokalizacja: Warszawa

PROGRAM SZKOLENIA

Dzień 1.

  1. Standaryzacja – czy warto?
  2. Think Lean – czym jest szczupłe myślenie
  3. Wszystko jest procesem – myślenie procesowe
  4. Instruowanie Pracowników

Dzień 2.

  1. Filozofia Kaizen w zarządzaniu– ciągłe doskonalenie
  2. Doskonalenie Metod Pracy
  3. Budowanie Relacji z Pracownikami

Szkolenie prowadzone jest metodami warsztatowymi, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa wymaganych z powodu COVID-19.

Cena szkolenia:

Zapisz się na szkolenie. Otrzymasz mailem link do zapłaty za szkolenie. Po opłaceniu szkolenia zostanie wystawiona faktura.

Wprowadź swoje imię i nazwisko
Selected Value: 1
Przesuń suwak i zaznacz ile osób z Twojej firmy weźmie udział w szkoleniu
Wprowadź nazwę Twojej firmy