[SZKOLENIE] TWICC – program rozwoju dla kadry kierowniczej, trenerów i team leaderów w Contact Center

[SZKOLENIE] TWICC – program rozwoju dla kadry kierowniczej, trenerów i team leaderów w Contact Center

Rotacja, ciągłe szkolenia, ciągle nowe procedury i nowe produkty.

TWICC to program rozwojowy dla kadry kierowniczej, trenerów i team leaderów w Contact Center. Oparty jest na Training Within Industry wywodzący się obszaru produkcyjnego.

Jakie przynosi on wartości?

  • Skraca znacznie czas szkolenia nowych pracowników
  • Nauczanie/instruowanie staje się skuteczniejsze
  • Wdraża kulturę ciągłego doskonalenia
  • Zmniejsza ilość reklamacji
  • Zmniejsza rotację poprzez nabycie umiejętności budowania relacji z pracownikami

Jest znakomitą metodą do zbudowania kultury organizacji gotowej na wdrożenie Lean Management

Czas szkolenia: 2 dni (16 godzin)

Lokalizacja: siedziba firmy klienta, wyznaczony lokal lub online.

PROGRAM SZKOLENIA

Dzień 1.

  1. Standaryzacja – czy warto?
  2. Think Lean – czym jest szczupłe myślenie
  3. Wszystko jest procesem – myślenie procesowe
  4. Instruowanie Pracowników

Dzień 2.

  1. Filozofia Kaizen w zarządzaniu– ciągłe doskonalenie
  2. Doskonalenie Metod Pracy
  3. Budowanie Relacji z Pracownikami

SZKOLENIE  TRADYCYJNE

Szkolenie prowadzone jest metodami warsztatowymi, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa wymaganych z powodu COVID-19.

SZKOLENIE ON-LINE

Szkolenie może być prowadzone on-line, wtedy odbywa się ono przez 4 dni po 4 godziny. Każdy z zapisanych uczestników otrzymuje indywidualny kod dostępu do pokoju szkoleniowego.

Cena szkolenia:

do 6 uczestników 6040 zł netto
od 7 do 12 uczestników 8070 zł netto

Zamów szkolenie

Wprowadź swoje imię i nazwisko
Wprowadź nazwę Twojej firmy