[SZ] Klient bliżej nas – mistrzostwo w obsłudze klienta

[SZ] Klient bliżej nas – mistrzostwo w obsłudze klienta

Klientom należy się doskonała obsługa.

Większość szkoleń z obsługi klienta porusza te samą problematykę. Co mówić, jak rozpoznać klienta, jak reagować, itp.

Podczas setek godzin szkoleń oraz wielu godzinach spędzonych na szkoleniu pracowników w trakcie ich pracy, zaobserwowałem, że szkolenia z obsługi trzeba koniecznie uzupełnić o omówienie błędów poznawczych oraz naukę ich rozpoznawania. Tym sposobem stworzyłem szkolenie, które sprawia, że nawet osoby „oporne” przekonują się do pracy z klientem. Dostrzegają wartość jaką im to daje i co mogą dla siebie z tego wynieść.

A to jest podstawa, żeby uruchomić w pracowników najlepszą formę motywacji – motywację wewnętrzną.

PS I jeszcze język polski…

SZKOLENIE

Czas trwania: 2 dni (16 godzin)

Lokalizacja: Siedziba klienta lub wyznaczony przez niego lokal

Dla kogo: Dla pracowników obsługujących klientów i kontrahentów na żywo, telefonicznie oraz przez internet. Dla trenerów Contact Center oraz Team Leaderów.

PROGRAM:

Czas trwania: 2 dni (16 godzin)

Lokalizacja: Siedziba klienta lub wyznaczony przez niego lokal

Dla kogo: Dla pracowników obsługujących klientów, telefonicznie oraz przez internet.

Dzień 1

1.Czym jest obsługa klienta i jakie daje korzyści

2.Wyższy poziom komunikacji

3.Błędy poznawcze utrudniające komunikację

4.Jak komunikować się skutecznie – skuteczny język komunikacji. Tworzenie jasnych komunikatów.

Dzień 2

1.Poprawny język polski w komunikacji

2.Wykorzystanie metod wywierania wpływu do skutecznej komunikacji

3.Jak słuchać skutecznie – metody coachingowe w rozmowie z klientem.

4.Trudny klient

CENA:

do 6 uczestników 6140 zł netto
od 7 do 12 uczestników 8170 zł netto

Zamów szkolenie, wybierz termin i lokalizację. Po zamówieniu, prześlemy dane do przelewu oraz dokładną lokalizację sali szkoleniowej.

Wprowadź swoje imię i nazwisko
Wprowadź nazwę Twojej firmy