[SZKOLENIE] Opiekun ucznia jako klient – mistrzostwo w obsłudze klienta

[SZKOLENIE] Opiekun ucznia jako klient – mistrzostwo w obsłudze klienta

Czas trwania: 2 dni (16 godzin)
Ilość uczestników: do 10 osób
Lokalizacja: Siedziba klienta lub wyznaczony przez niego lokal lub on-line.
Dla kogo: Dla nauczycieli

Program:

1. Czym jest obsługa klienta i jakie daje korzyści
2. Wyższy poziom komunikacji
3. Błędy poznawcze utrudniające komunikację
4. Jak komunikować się skutecznie – skuteczny język komunikacji
5. Skuteczna komunikacja w korespondencji e-mail
6. Poprawny język polski w komunikacji
7. Wykorzystanie metod wywierania wpływu do skutecznej komunikacji
8. Jak słuchać skutecznie
9. Współpraca z kłopotliwym opiekunem

Cena
2-5 uczestników: 6000 zł netto
7-10 uczestników: 7000 zł netto

Wyślij zapytanie o możliwość przeprowadzenia szkolenia w Twojej placówce.

Wprowadź swoje imię i nazwisko
Wprowadź nazwę Twojej placówki edukacyjnej