SZKOLENIA

KATALOG PROWADZONYCH SZKOLEŃ

Wszystkie szkolenia prowadzone są w miejscu wybranym przez klienta lub on-line.


Save money - Free commerce icons
Zaangażowane poszukiwanie klienta
Naucz się w jaki sposób stać się obsesyjnie poszukującym klienta. Spraw, aby Twój lejek sprzedaży był zawsze pełny. Wypracuj w sobie nawyk szukania klientów zawsze i wszędzie.

Dla kogo szkolenie?
– dla przedstawicieli handlowych
– dla sprzedawców
– dla każdego, kto poszukuje klienta

…………………………………………………………………………………………….
Komunikacja interpersonalna
Rozwijaj kompetencje w zakresie komunikacji z osobami oraz zespołami. Formułuj prawidłowe wypowiedzi, które będą zrozumiałe dla każdego odbiorcy komunikatu.
Dla kogo szkolenie?
– dla pracowników obsługujących klientów
– dla kadry kierowniczej i menedżerskiej
– dla pracowników administracji publicznej

Kompetencje kierownicze/menedżerskie
Nauczysz się budowania efektywnych zespołów, udzielania informacji zwrotnej, wyznaczania i komunikowania celów, delegowania zadań, organizowania pracy własnej, komunikacji, poznasz role kierownicze, dowiesz się jak radzić sobie z konfliktami i motywować pracowników
Dla kogo szkolenie?
– dla kadry kierowniczej i menedżerskiej

Lean Thinking, Lean Manufacturing, Lean Mangement
Dowiesz się co to jest podejście Lean i w jaki sposób zmienić sposób myślenia swój i Twoich pracowników.

Tematyka poruszana na szkoleniu to m.in.:
– narzędzia Lean, m.in. 5S, 5Why, Kanban, Ishikawa, Poka Yoke, Yamazumi, zarządzanie wizualne, PDCA, Pareto, Muda, Waste Walkk, Gemba Walk i inne.
– przeszkody we wdrażaniu Lean,
– Instruowanie pracowników (Training Within industry)
– Kaizen,
– jak komunikować i promować koncepcję Lean wśród pracowników,
– od czego zacząć wdrażanie Lean.
Dla kogo szkolenie?
– dla kadry menedżerskiej,
– dla kadry kierowniczej, brygadzistów i mistrzów,
– dla team leaderów,
– dla pracowników.

Wywieranie wpływu i manipulacja
Podczas szkolenia poznasz metody wywierania społecznego oraz w jaki sposób z nich korzystać. Dowiesz się również jak formułować perswazyjne komunikaty i jak argumentować.
Dla kogo szkolenie?
– dla kierowników i kadry menedżerskiej,
– dla sprzedawców,
– dla polityków.

Profesjonalna obsługa klienta – telefoniczna i bezpośrednia
Szkolenie wyposaży Cię w skuteczne narzędzia obsługi klienta. Jednym z elementów szkolenia jest praca nad przekonaniami, aby wyrobić w sobie nawyk ciągłego doskonalenia swoich kompetencji w obsłudze.
Dla kogo szkolenie?
– dla każdego obsługującego klientów,
– dla kierowników.

Pozostałe tematy
– Budowanie relacji z pracownikami,
– Rozwiązywanie konfliktów,
– Trening kreatywności,
– Empatia w obsłudze klienta,
– Motywowanie.

Szkolenia IT
– Office 365,
– Worpress – instalacja, konfiguracja i obsługa.


Skontaktuj się ze mną. Porozmawiajmy o Twoich potrzebach.

Spotykam się również on-line.

tel. 606-257-040